joi, 20 august 2009

O "punem" de-o iesire?

Toata lumea ma crede nebuna...si stiu si de ce: pentru ca sunt. Componenta esentiala a sangelui meu e o doza crescuta de nebunie;).

La fel cum toata lumea imi spune ca tocmai m-am intors si eu acasa (pot sa numar orele), nu imi stric obiceiul de a-i surprinde in continuare cu (omni)prezenta mea.

Imi desfac bagaje/ refac bagaje si in cateva ore va salut din nou de ramas bun. Primul meu popas va fi la Cluj, pentru doar cateva ore, iar mai apoi... vad eu pe unde ma plimba imaginatia.

Cum de fiecare data dau frau liber imaginatiei si a functionat foarte bine, sper sa functioneze la fel de bine si de data aceasta.

...dar pana atunci, eu raman fidela amintirilor de la Viena (cine stie, stie! ), nebuniilor traite acolo (la ultimul meu popas) si a camerei mele single, care m-a slujit atat de bine:).

5 comentarii:

dennis spunea...

distractie frumoasa si nebuna si pe mai departe ;)

ale spunea...

;) multumesc frumos. cu siguranta va fi. trebuie pastrat stilul cu care mi-am inceput vara:P. Lasa ca prin septembrie candva poate o "punem" toti de-o iesire la mamaia:). un week-end, dar cu efect....:D

oli spunea...

cool...o pui de-o iesire fix cand am plecat eu...ce OM!!!

Copila blonda spunea...

s-a dus naibii weekend-ul ala. Si totul din vina mea.
Ce ti-e si cu olimpiadele astea... :)))

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!