luni, 27 iulie 2009

Te-am inselat....recunosc


                   Te rog frumos sa ma ierti ca am putut sa-ti fac una ca asta, tie, care mi-ai fost mereu alaturi, mi-ai fost alaturi si atunci cand imi era bine dar si atunci cand balteam cu lacrimi camera noastra.

                  Chiar si atunci cand am crezut ca mi-e foarte bine langa un "EL", de fiecare m-am inselat.In schimb tu ai fost mereu acolo pentru mine, sa-mi spui o vorba buna, una rea daca era cazul:) si poate nu intotdeuna am apreciat asta (mai ales cand ma mustrai).

                 Am impartit pentru atat de mult timp aceeasi bucatica din lumea asta incat mi-a venit foarte greu sa te las sa pleci. Dar stiind ca asa e cel mai bine pentru tine, am ramas fericita cu gandul ca asta iti va aduce multa implinire.

               Oricat de mult mi-as dori sa se adevereasca contrariul si sa fie EL  de fiecare data langa mine, El nu poate fi...dar tu poti. Asa ca....fii binevenita in casuta mea la Viena:)