miercuri, 29 iulie 2009

Histerectomia vietii...

    Foto:   Lupta cu somnul!!! Grea incercare pentru ziua de azi:P     



     Incredibil, dar adevarat!!!

      Dupa ce aseara nu tocmai ne-a iesit party-ul conform planului, am ajuns la festivalul de film la Rathaus si la un suc, undeva la Museum Quartier, local vestit pentru faimoasele bancute galbene. Bancutele fiind de-a dreptu` niste paturi de te urcai cu totul in ele. Frumos a fost pana a trebuit sa ma pun pe bancute, cu sandalele mele cu toc de 10 cm plus platforma. Noroc ca am renuntat totusi la rochita de club (de latimea unei curele) si am luat ceva , o nota mai casual incat sa pot sa ma prefac ca ma cocot si eu pe "bancute".

      Asa ne-am petrecut noi seara pana la urma....aaaa si sa nu uit de surpriza pregatita de italieni: T-Mobile party:D despre care nu pot sa dau detalii. Va las sa va imaginati singuri;)

      Ca un copil cuminte ce sunt, am fost devreme acasa decizand sa lasam si pijama party si toate restul pentru seara aceasta sau pentru urmatoarele.

      Dar devreme acasa nu inseamna si devreme in pat. Cum am deosebitul dar de a pierde vremea, nici nu mi-am dat seama cum s-a facut ora 2. 

      TIC-TAC      TIC-TAC       TIC-TAC

      In numai 4 ore avea sa-mi sune ceasul sa-mi dea desteptarea, care cu greu am efectuat-o pana la urma.

      Ajunsa la raportul de garda la limita, acolo faceam cu schimbu`: tineam deschis cand un ochi...cand celalalt. Chiar si asa, va asigur ca la un moment dat nu-i mai puteam sincroniza incat mai stateau si amandoi inchisi:P.

      Trecuta de un hop, dau de altul mai greu de depasit. O operatie de histerectomie care a durat nici mai mult nici mai putin de 6 ore. Dupa 3 ore jumate-4 deja numaram nu numai minutele ci si secundele. Unde s-a mai pomenit operatie de histerectomie sa dureze atat de mult? Cred ca asta a fost special pregatita pentru mine, sa ma chinuie. Interesant in primele ore, dar pe final deja ma treceau toate transpiratiile si paresteziile la pozitia ce o aveam...

     Poate ar fi interesant ca in seara asta sa ma pun ceva mai devreme in pat, stiind ca la ora 6 dimineata trebuie sa fiu taman inspre autostrada sa imi iau prietena de la autocar, ceea ce inseamna celalalt capat al Vienei...si dupa aceea cine stie ce operatie se pregateste..special pentru mine:P

         

9 comentarii:

Unknown spunea...

Who is this beutiful student?!?!?!

ale spunea...

:)))hey you...you don't even understand this post:P

Biserica Morala spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Biserica Morala spunea...

misto baticul!

ale spunea...

mai vlad....cum ii spui batic?:(( e chestia aia ce se pune pe cap in timpul operatiei...dar nu e batic:((

Biserica Morala spunea...

Pai nu stiu termenul tehnic pentru baticul care se pune pe cap, am crezut ca te prinzi ce vreau sa zic. Spune-ne si noua termenul sa stim de acum inainte (eventual sa ne lasi sa si editam commenturile). Oricum e tare :P

ale spunea...

poi se pot edita commenturile.sau?
si baticul se numeste boneta:))

Anonim spunea...

Nu prea se pot edita comentariile :)

Perfect, e misto boneta :P

ale spunea...

gata...am rezolvat cu comentariile:) adica sper