marți, 17 februarie 2009

Reteta succesului



Cheia succesului meu?!


1. Te trezesti intr-o dimineata, te pui frumos, iti bei cafeaua si te gandesti ce ai visat azi noapte. Realizezi un lucru foarte important : noaptea ti-a fost un bun indrumator. Iti dai seama ca in mintea si in sinea ta s-a incheiat un capitol.Iti dai seama ca tot ce era pana atunci iti facea numai rau...si tie...si persoanei de langa tine.

2. Dai fila caietului la o pagina noua, alba , curata, nesemnata de nimeni, incat sa nu stii ce va urma.

3. Te inzestrezi cu multa putere, forta, zambet pe buze si optimism ca totul va fi bine.

4. Pui pe tine haine noi, indraznete, sa te avantajeze si sa te scoata in evidenta..Mai pui cateva grame de crema de buna calitate , putina pudra, putin make-up si cu siguranta tonusul se va schimba.

5. Iesi din casa cu fata cea "noua", neplansa si fara 3 randuri de cearcane. Pe fata ta sa se vada numai pofta de viata , optimismul si "3 randuri" de zambete.

6. Te indrepti spre destinatie....odata ajunsa acolo...lumea ramane impresionata...o noua atitudine...o noua infatisare...o incredibila pofta de munca...un ocean de optimism...toate se vad inca de cand intri pe usa...

7. Devii multumita de tine...incepi sa prinzi incredere in tine...in puterile tale.

8. Ajungi acasa dupa ore petrecute la facultate/serviciu incantata de realizarile tale...abia acum iti dai seama cu adevarat ca ai nevoie sa treci peste tot...optimismul si noul tonus te va ajuta..trebuie doar putina incredere si rabdare.


Oare cheia succesului meu care e? Sau macar cea a multumirii de sine...O voi gasi vreodata? Voi avea nevoie de ajutor? De vise spulberate ca sa ma trezesc brusc la realitate?
Tot ce imi doresc e sa ma trezesc intr-o dimineata si sa relizez ca totul a fost doar un vis...unul urat...si realitatea sa fie cea pe care mi-o doresc eu...sa fie conform dorintelor mele..

....Iar TU imi doresc sa fii cheia implinirilor mele, sa fii CHEIA SUCCESULUI MEU !!!

Un comentariu:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

http://www.comment2u.com/img/comments/be-happy/cheer-up-girl.gif