miercuri, 4 martie 2009

Casuta mea....primitoare/nu ?!

In constiinta mea cea super-incarcata cu de toate in momentul de fata, isi mai face loc si o alta foarte mare problema: casuta mea.

Cu toate ca imi va lua tot timpul din lume sa o amenajez, ma voi dedica trup si suflet ei, casuta mea fiind singurul lucru ce mi-a mai ramas pe lume, si care sa fie al meu personal...sa nu poata sa mi-l ia nimeni... Va fi cea mai fidela mie..asa cum nu mi-a fost nici un barbat vreodata..sunt sigura ca nu ma va insela nici macar din priviri de aceea consider ca merita sa investesc toata puterea mea de munca, de concentrare si tot timpul meu sa i-l dedic ei... Nici o relatie cu o persoana de sex opus nu e sigura, nici chiar dupa casatorie, dar cu ea sigur voi ramane. Asa ca.... ramas bun alte preocupari.

Imi da o gramada de dureri de cap, dar voi fi iertatoare pentru ca ea ma sluji de acum inainte.... Dureri precum: cum sa o incalt ( rasina epoxi/ parchet) , cum sa o imbrac (numai tehnicist/ sa mai combin si cu un stil oarecum mai clasic) si asa mai departe... Probleme sunt ele suficient de multe, daca nu...cum se spune...cand nu ai destule probleme, iti faci. Zis si facut.

Desi vreau sa adopt un stil futurist/ minimalist/ tehnicist, parca ceva ma face sa ma mai gandesc. Stiu ca un asemenea stil ii vad da un aspect complet necalduros. Acuma intrebarea mea este: ce vreau eu?! Dealtfel...intrebare retorica, precum sunt si multe altele..

Oare cea de-a doua baie chiar isi are rostul realmente? Sau e doar o fita din partea tuturor care o fac... Pana la urma, casuta mea va contine si ea doua bai, dar nu de fita, ci de utilitate. Este complet inestetic sa pui wc si cada/dus in aceeasi baie. Si in plus...nu se mai poarta...Ori noi, adeptii modei...ne adaptam. Daca gramada spune, incercam. Ca doar se stie ca instinctul de turma functioneaza.

Oricum conform noului plan facut de designer, peretii casutei mele vor cam disparea, dar promit ca nu ramane fara pereti. Doar le schimbam locul... si asta din necesitatea mea de a nu avea un apartament clasic, cu o forma obisnuita, ca orice alt apartament....Vreau altceva... M-am saturat de ce e vechi in viata mea... M-am saturat sa am si eu ce are toata lumea...vreau ceva al meu si numai al meu, sa nu impart cu nimeni si sa nu aiba nimeni identic cu mine. URASC sa copiez/ sa fiu copiata.

Pana una alta...trebuie sa plec la date...

Offff....ce pacatoase minti aveti...Cum ce date?! Cu designerul bineinteles, repede va si ganditi la prostii!!!!! Doar am spus ca nu am timp de nimic altceva si mai mult de atat...nu imi doresc !

Un comentariu:

Horia BOCHIS spunea...

hello mello Ale!
Ce faci mandra?
iti doresc mult mult succes in tot ce ti-ai propus cu casuta...pusi! si baga mare!!! :)