marți, 8 iulie 2008

Ce-mi doresc de 10 Iulie?

Ce-mi doresc de ZIUA MEA ???


Imi doresc sa fiu sanatoasa, sa am parte de familie sanatoasa.

Imi doresc sa fiu iubita si sa iubesc.

Imi doresc sa fiu mai buna si oamenii mai buni cu mine.

Imi doresc sa fiu mai intelegatoare si ceilalti sa ma inteleaga pe mine.

Imi doresc sa primesc un car de cadouri ( :) )de sa nu am unde sa le depozitez.

Imi doresc sa fiu fericita si sa ii fac fericiti pe cei din jurul meu.

Imi doresc sa mi se indeplineasca si celelalte dorinte, cele nescrise aici.




P.S. Astept idei cu ce sa imi mai doresc. Va rog sa va grabiti ca ziua mea se apropie, si trebuie sa le am dinainte ca sa se poate indeplini. Multumesc :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

parerea mea e ca mai important ca sanatatea nu este ! apoi vine restu ...iubirea , bani (care la tine nu e cazu ca deja sunt :P )

oricum iti urez LA MULTI ANI si SANATATE de pe acuma !

cu drag cipri b :*